HORIA - FILMUL DEVENIRII, FILMUL VERII

Feb 12, 2023

Instructorii mei Hey: Cristina Porumb

 

CRIS”
Fac parte din echipa HeyMoto încă de la început, din 2018. Cel mai plăcut aspect este colectivul de aici: unit, dornic de dezvoltare, nu ne place s-avem timp liber 😜
Îmi place școala moto pentru că sunt înconjurată de oameni la fel de optimiști ca și mine - cu toții ne urcam pe 20 litri de benzină și conducem prin București așteptându-ne să ajungem întregi acasă 😂 

Am luat permisul în 2012 și motocicleta fix a doua zi după examen. Prima mea motocicletă a fost un Kawasaki Ninja 250, pentru că am considerat că sunt prea vitezomană pentru ceva mai mare...
A doua motocicletă a fost un Kawasaki Ninja 636, pe care îl voiam de fapt de la început, și care a rămas „prima iubire” cea adevărată! Nu cred că îmi voi schimba vreodată sentimentele... Acum am un BMW 310 GS, opțiunea „matură” pentru mersul prin oraș, dar cred că-l voi schimba curând 😝

M-am plimbat prin țară suficient de mult încât să îmi dau seama că cea mai frumoasă plimbare e cea fără pasager și că lunile de vară nu îți garantează vreme bună. Cea mai vie amintire este cu una dintre întoarcerile de la Rockstadt Extreme Fest, în august, când erau 7 grade dimineața și ploua de nu vedeai nimic, nici mergând pe jos, iar eu aveam la mine doar tricouri și costumul moto de vară 😅 Dar, indiferent de vreme, bună sau rea, mersul cu motocicleta mă deconectează cel mai bine de stres.

Când veți vrea și voi să începeți propriile povești cu motoare, vă aștept la secretariat. Sigur ne vedem pe-acolo, dar nu numai, căci ne putem întâlni și în poligon 😉

Text și Foto: Cristina Porumb