HORIA - FILMUL DEVENIRII, FILMUL VERII

Feb 14, 2023

Instructorii mei Hey: Iuliana Anghel


IULI”
Lucrez la HeyMoto de la început, dinainte de înființare 😄 
Am creat HeyMoto împreună cu soțul meu Cristi, „Ștrumf”, din dorința de a pune pe piață o școală care să facă mai mult decât clasicul „necesar legal”. Lucrăm împreună de mai mult timp decât există școala și asta a contat când am format echipa de instructori. Toți cei care au intrat în echipa noastră au devenit în primul rând prieteni și apoi angajați. Cred că este unul din motivele pentru care am avut întotdeauna o echipă solidă la HeyMoto! Un alt lucru care îmi place la școala moto este că oamenii vin aici din pasiune și sunt mai relaxați decât la orice alt tip de business cu clienți pe care l-am putea avea. Lucrăm împreună cu entuziasm!

Am permis moto din 2012 dar încă am mai mulți kilometri ca pasager decât conducând 😂 
Prima și actuala mea motocicletă, „Gogoșarul”, este un BMW R800 mai înalt decât ar trebui, însă foarte comod la drum lung. Am fost cu el pe Transalpina și pe Transfăgărășan. Pentru mine cea mai frumoasă parte din mersul cu motocicleta este că mă pot bucura de o experiență frumoasă împreună cu soțul meu și cu prietenii noștri. Toate plimbările moto mi se par relaxante și îmi încarcă bateriile pentru cel puțin două săptămâni. 

Sunt instructor moto din 2017, adică ne putem întâlni și în poligon 😉, dar cel mai adesea mă ocup de partea de management a școlii. Dacă și voi sunteți pasionați de moto sigur ne vom întâlni, într-o zi, aici la
HeyMoto😊
 


Text și Foto: Iuliana Anghel