HORIA - FILMUL DEVENIRII, FILMUL VERII

Feb 16, 2023

Instructorii mei Hey: Tiberiu Ioniță

 

TIBI”
Fac parte din echipa HeyMoto din 2019 și sunt instructorul cursurilor de off-road ale școlii. Colectivul de oameni de aici este orientat către calitate, vorbim aceeași limbă, ne respectăm reciproc și asta se reflectă în calitatea serviciilor pe care le punem la dispoziție elevilor.


Am ales să lucrez la școala moto deoarece îmi place să ajut oamenii să fie mai încrezători în propriile abilități. Împărtășesc pasiunea pentru motociclete cu elevii și mă bucur să-i văd entuziasmați de această activitate care îi scoate din zona confort. Cu cât elevii se implică mai mult, cu atât mai repede mersul cu motorul se transformă într-un nou stil de viață.

Anul acesta se fac 21 de ani de când m-am urcat prima oară pe o motocicletă. Permisul îl am „doar” de 15 😁 În decursul anilor am schimbat multe clase de motociclete, e o listă lungă, dar pot să spun că prima a fost o Mobra Super de 50 cmc din 1977. Ea mi-a dat startul 💖
Turele mele pe asfalt nu aș putea să zic că au fost prea lungi. Majoritatea le-am făcut la noi
, dar am și câteva ieșiri prin țările învecinate. În schimb, pe drumuri neasfaltate și diverse cărări, am strâns „câteva” ture memorabile!
Pentru mine mersul cu motocicleta e ca o terapie: uiți de tot, ești doar în prezent, nu poți fi și cu gândul la problemele de acasă, ești doar tu, motorul și atât!


Dacă și pentru voi motocicleta înseamnă trăiri memorabile atunci vă aștept cu drag la orele de enduro de la HeyMoto și la turele off-road cu RouAdventure.

Text și Foto: Tiberiu Ioniță