HORIA - FILMUL DEVENIRII, FILMUL VERII

Dec 30, 2020

„20/20 visions and murals with metaphors”


spun cei de la Rage Against the Machine în melodia „Wake up!”, iar noi vrem să spunem „trezirea! că n-a fost chiar așa de rău
,
în acest articol „concluzionist” despre 2020.



E adevărat că multe sectoare economice au fost greu lovite în perioada acestei pandemii, și că noi, cei din domeniul moto, puteam să dispărem foarte ușor într-o carantină prelungită dar, din fericire, am fost mai puțin afectați decât alte business-uri. Putem trage chiar câteva concluzii fericite după sezonul moto 2020: am fost salvați de munca în aer liber, am avut cu peste 50% mai mulți elevi într-un sezon cu două luni mai scurt, și am lucrat mai bine cu un model nou de motocicletă, altul decât cel consacrat de școlile moto până acum.

Să o luăm pe rând: am fost salvați de munca în aer liber dar și de oamenii care și-au permis să-și păstreze job-urile acasă. Pe această cale le mulțumim tuturor celor care și-au dorit să devină motocicliști în acest an dificil: Mulțumim!

Creșterea numărului de elevi cu peste 50%, într-un sezon moto din care s-au scăzut două luni de carantină, nu este umflată ca în 
sondaje, ci are legătură cu faptul că suntem o școală relativ tânără, înființată în 2017, și un nume nou pe piață. Normal că cifrele sunt spectaculoase, și că noi suntem modești.

Și, da, am lucrat mai bine cu Yamaha MT-07 la școală, decât cu consacratul Kawasaki er6-n. Am putea spune că aproximativ 80% dintre elevi au preferat această motocicletă nouă în flota noastră pentru că: este mai rapidă, are o greutate mai mică, este mai manevrabilă, 
are trepte de viteză mai lungi și este mai ușor de condus în trafic. Asta nu înseamnă că ne vom descotorosi de foarte fiabilul Kawasaki, el este încă preferat de persoane mici de înălțime și de cei care vor o viteză mai mică la exercițiul numit „8-uri”.
Totuși, credem că viitorul sună... cum să spunem, sună ca trei diapazoane.

La mulți ani! Un 2021 de trei ori mai bun!

Foto: HeyMoto
Text: Alex Cercel