HORIA - FILMUL DEVENIRII, FILMUL VERII

Feb 10, 2023

Instructorii mei Hey: Cristian Anghel

 

ȘTRUMF”
Am impresia că lucrez de când m-am născut la HeyMoto. Îmi place că această școală a prins conturul pe care mi-l imaginam de la început, deși mai avem foarte multe lucruri de făcut și idei de implementat. Îmi place echipa și îmi place tot ceea ce fac aici, chiar dacă, de multe ori, depășesc orele de muncă legale.

Mi-a plăcut mereu să merg cu motocicleta și să lucrez cu oamenii și, prin urmare, meseria asta mi s-a potrivit ca o mănușă, moto 😜 După câțiva ani buni petrecuți la alte școli moto și după câteva mii de elevi instruiți, am decis că a venit momentul să fac o școală așa cum mi-am dorit eu să găsesc atunci când am obținut permisul.

Permisul îl dețin din 2005 și am avut norocul să pot merge cu destul de multe motociclete, însă motoarele boxer de la BMW sunt făcute pentru mine 💖 Cu GS-urile m-am simțit cel mai bine și cu ele am avut parte și de cele mai frumoase călătorii. Cred că am acoperit toată țara, plus câteva ieșiri prin afară. 
Stilul acesta mi se potrivește cel mai mult: ture lungi, în care să nu mă grăbesc, să am timp să mă bucur de drum, de peisaj, de oamenii cu care mă întâlnesc.

Vă aștept la școală dacă vreți să descoperiți și voi stilul și motocicleta care vi se potrivește cel mai bine. Viața e mai frumoasă pe motor!

Text și Foto: Cristian Anghel, HeyMoto