FUELLED PERFORMANCE ENGINEERING SOLUTIONS - ROMANIA

Apr 28, 2023

John Doe în România, din nou

 
John Doe a revenit în România, discret, într-un magazin „secret” din Bucureștiul interbelic. Vă împărtășim și vouă bucuria cu care am redescoperit această marcă premium de echipamente moto, căreia, dacă ar fi să-i acordăm un premiu, ar fi... „King of Casuals” 👑


Pentru că probabil nu știți prea multe despre John Doe Romania, și pentru că ar trebui, am stat de vorbă cu proprietarii acestui business, creat în primăvara anului 2022. Sergei 
Ovchinnikov, sau Sergiu, cum se recomandă, pentru că locuiește în România de 15 de ani, și Denis, care este cetățean român, sunt tată și fiu, originari din Ekaterinburg, pasionați de motoare, echipamente, și membri Harley Owners Group.


De când John Doe la noi, din nou?
Sergiu: După ce am participat la o întâlnire pentru pasionați de Harley în Europa, unde am fost cu al meu Road King Police, am obținut de la directorul John Doe pentru Europa de Est acordul de a deveni distribuitori oficiali pentru România și Bulgaria. Apoi, după o investiție de aproximativ 50.000 de Euro, am deschis acest magazin exclusiv în București, în aprilie anul trecut. 
Denis: Magazinul se află în apropierea Parcului Cișmigiu, iar eu mă ocup de administrarea lui și de clienți. Pentru că suntem încă la început, programul nostru este de luni până sâmbătă dar cu un apel telefonic înainte. 



Care sunt cele mai căutate echipamente?
Denis: Pot să spun că cele mai căutate sunt jeans și motoshirts, dar noi avem aici aproximativ 90% din toată gama lor de produse. Se cumpără în special cămăși moto negre sau kaki. Sunt foarte comode, nu așa rigide ca gecile, sunt dublate cu kevlar și au protecții D3O. La pantaloni sunt căutați în special blugii monolayer, care au fibrele de kevlar incluse în stratul exterior, nu o dublură cusută la interior. Pe lângă blugi, se vând bine și pantalonii Defender, tip cargo.
Sergiu: Toate echipamentele John Doe sunt fabricate în Europa, nu în Asia, iar concepția lor e de origine americană. Producția echipamentelor se face în Germania, iar tricourile și ghetele moto sunt fabricate în Portugalia.
Denis: Despre încălțări moto pot să vă spun că cele mai vândute sunt modelul Neo, tip sneakers, care au grad de protecție maximă AAA, și care sunt unisex.



Aveți și echipamente pentru femei?
Denis: Desigur dar, nu știu din ce motiv, clienții noștri de până acum au fost numai bărbați. Avem motoshirts și hanorace John Doe cu croială specială pentru femei și, bineînțeles, modele de jeans dedicate lor.
Sergiu: Ar mai fi și ghetele din piele Sixty Budapest, bordeaux sau negre, care sunt special de damă.


*Dacă doriți să descoperiți unul din produsele John Doe, puteți reciti un review HeyMotoMag scris înainte ca marca să revină în România, despre „geaca universală”: hanoracul moto Softshell Jacket.


Text și Foto: Sergei & Denis Ovchinnikov, John Doe Romania
Redactor: Alex Cercel