HORIA - FILMUL DEVENIRII, FILMUL VERII

Feb 5, 2023

Instructorii mei Hey: Aurel Hulub

 

AUREL”
Fac parte din echipa HeyMoto de la începutul anului 2022 și lucrez atât în poligon și trafic, cât și la „birou” 😊
Eu predau cursul de Echipamente Moto. 

Îmi place colectivul de aici și îmi place să ajut. Lucrez de paisprezece ani în domeniul moto dar, de când sunt instructor, simt că susțin altfel comunitatea moto. Fac mai mult decât decât strictul necesar și, când pot, ofer elevilor sfaturi despre motociclete, echipamente, ture moto etc.

Am permisul de moto din 2011 dar lucrez încă din 2009 în acest domeniu. Am două motociclete, un Kawasaki KLE 400 și o Yamaha Tracer 700, și îmi place să lucrez singur la ele, de la revizii, reparații, la mentenanța de zi cu zi.
Particip la orice fel de tură, fie pe șosea, fie mai scurtă, fie mai lungă, fie off, nu contează, ies oricând am ocazia pentru că îmi place să merg cu motocicleta. Am fost cam prin toată țara cu motorul și am ieșit un pic și „pe-afară”. Acum am în plan câteva ture mai lungi prin afara țării.

Dacă vreți să intrați și voi în frumoasa lume moto vă aștept la școală. Vă voi împărtăși cu drag experiența mea.

Text și Foto: Aurel Hulub