HORIA - FILMUL DEVENIRII, FILMUL VERII

Feb 1, 2023

Instructorii mei Hey: Emil Maxim

 

EMIL”
La HeyMoto lucrez din mai 2022, iar faptul ca am ajuns aici se datorează bunului și respectabilului meu coleg Titi Fătu. La această școală cel mai mult îmi place colectivul. Fiind nou în lumea instructorilor moto, am pus colegilor un număr de 1856 😊 de întrebări doar în prima lună... iar deschiderea, atenția și mai ales răbdarea de care au dat dovadă, au făcut ca inițierea mea în domeniu să fie foarte ușoară.

Îmi plac motocicletele și lumea moto în general, îmi place să lucrez cu oamenii și sunt mândru atunci când reușesc să îmi ating obiectivele propuse, și anume învățarea / aprofundarea skill-urilor moto de către elevii școlii noastre. Îmi place să fiu înconjurat de motociclete, îmi place să fiu în poligon și îmi place să ies în trafic cu elevii.

Am permisul moto din 2007 și o Honda Hornet tot din acel an. Am făcut plimbări prin țară cu prietenii și mai ales împreună cu soția, și ea posesoare de categoria A și iubitoare de motociclete, ca și copiii de altfel. Toți mergem cu motocicleta. De câte ori am ocazia particip la campaniile Hotel Moto pentru a ajuta copiii sărmani din diferite localități ale țării.

Pe motocicletă este singurul moment în care mă simt cu adevărat LIBER, și asta încerc să transmit și elevilor.


Text și Foto: Emil Maxim