HORIA - FILMUL DEVENIRII, FILMUL VERII

Dec 5, 2021

Interviu cu o artistă, Ilona Brezoianu, motociclistă

 

Ilona Brezoianu este o tânără actriță care a ajuns atât de sus încât, dacă nu ajungea mai întâi ea la noi, nu mai ajungeam noi să îi luăm acest interviu.
Lucrează la Teatrul de Comedie din București, colaborează cu multe teatre și televiziuni, și a făcut câteva filme.
Am o meserie care mă împlinește și în care pun foarte mult suflet. Îmi e foarte greu să vorbesc despre realizările mele pentru că mereu cred că mai am ceva de învățat.”


Ești o tipă amuzantă.
Ce alte calități te recomandă pentru mersul pe motocicletă? 
Asta e problema, că am ajuns la concluzia că motocicleta nu prea se conduce doar cu simțul umorului... Acum serios vorbind, am o putere mare de concentrare și asta mă ajută, la fel și faptul că sunt destul de atentă și conduc civilizat.
În rest, nu sunt o fană înfocată a vitezei și nu mai vreau să fac 8-uri în viața mea 😄



Cum ți-a venit ideea asta cu motocicleta?
Chiar de curând am vorbit cu mama la telefon și mi-a adus aminte cum am strigat-o la balcon atunci când eram adolescentă și eram cu rolele conducând un scuter. Deci n-am fost doar un copil cu înclinații artistice...
Am luat în serios ideea cam de vreun an. Am mulți prieteni cu care merg și mi-am dat seama că nu mai vreau să mă rog de nimeni să mă plimbe. În plus, m-am gândit că nu știi niciodată când ai nevoie să știi să mergi cu motocicleta pentru un rol. 

Cum au reacționat părinții tăi? Dar Marius Manole?
Mama e încă terorizată de idee, tata pare puțin mai relaxat.
Mama a zis ca ea vrea o bătrânețe liniștită 😁
Marius mi-a zis că ar vrea să facă și el școala. 


Cum ai ajuns la HeyMoto? Cum au fost instructorii?
Păi printr-o întâmplare am ajuns, am greșit numărul de telefon 😂 Dar cum cred că nimic nu e întâmplător, am zis „băi, da' eu aici vreau să mă duc!” Merg mult pe intuiție în viață așa că nici de data asta nu m-am înșelat.
Instructorii au fost în primul rând curajoși că au ieșit cu mine în trafic 😅 În al doilea rând, încă nu-mi pot explica cum de n-am reușit să scot măcar unul din sărite, pentru că după cum știi eu mai mult mă plâng decât fac.
M-am distrat oricum foarte tare la școală și îmi pare rău că s-a terminat, dar nu cred că scăpați ușor de mine. Ah, și da, m-a bucurat că sunteți mulți, am reușit să învăț ceva de la fiecare.
E mult mai mișto să faci ore cu oameni diferiți. Asta mi se pare un avantaj.


Ce motocicletă vrei să-ți iei?
...ca să știe și follower-ii și importatorul local.

Honda Rebel de 500 😁

Care va fi primul drum după ce iei permisul și... unde te vezi peste cinci ani?
Habar n-am, cred ca pân-la pâine și-napoi.
Peste cinci ani? M-ai întrebat și în poligon și ți-am zis că la Glovo.
Daaaar, dacă vrei și un răspuns serios eu nu-mi fac planuri de viitor. Am renunțat la asta pentru că mi se pare că viața ne surprinde plăcut.
...Sper să nu fiu tot la 8-uri!