GREȘELI REPETATE, COSTURI NERECUPERATE

Dec 13, 2021

Adi Dima, un actor rapid

 

Parafrazăm o melodie celebră pentru a pretexta un interviu cu un tip special: ieșit de pe băncile școlii românești de teatru, dar și de pe șeile școlii HeyMoto, Adi Dima a reușit să îmbine actoria cu viteza și vlogging-ul cu analiza. 

Cum de s-a putut?
Cu permisul moto ce-ai făcut?
Dacă ar fi să ne luăm după facultatea absolvită putem să zicem că, de meserie, sunt actor, dar având în vedere contextul pandemic, colaborările cu teatrul au luat o mică pauză. 
În ultima vreme m-am concentrat pe lucrurile care funcționează: dublajul de desene animate, filme artistice, și producția eblogAUTO, unde eu prezint majoritatea review-urilor. Deci dacă ți se pare că vocea din desenele la care se uită copilul tău seamănă cu vocea tipului de pe YouTube care îți prezintă cine știe ce mașină cu 5585993535 cai putere, nu-ți face griji, nu o iei razna, s-ar putea să fie una și aceeași persoană. 

Permisul moto îl am de doi ani și până acum n-am căzut niciodată de pe motocicletă. Jur pe roșu! Faptul că scapi motocicleta manevrând-o în parcare nu se pune...


Cum ți-a afectat popularitatea
permisul de categoria A?

E mult mai ușor să agăț pe Tinder, imediat cum aduc în discuție faptul că am motocicletă, interesul partenerei de conversație crește văzând cu ochii! Și nu e singurul lucru care crește, pentru că îmi crește și mie respectul de sine, nu te gândi la altele. 

Vorbind mai serios, dacă nu aveam permisul de categoria A, nu aș fi avut ocazia să testez motociclete, iar de când am început să fac acest lucru simt că am reușit să capăt exponențial mai multă experiență.
Vara aceasta am fost la primul trackday și eram ferm convins că voi merge ca un începător panicat, dar deja la a doua ieșire pe pistă m-am lăsat atât de tare într-un ac de păr încât am atins asfaltul cu lateralul încălțărilor! De-aia s-a și retras Rossi, îi era ciudă pe mine.
Evident, mai e și motivul invocat de oricine e întrebat cu ce îl ajută permisul de categoria A: nu mai stau o viață întreagă în trafic, și pot să ajung mai repede acasă să vorbesc cu tipe pe Tinder. 😂

Nu ești cel mai sexy vlogger din echipa eblogAUTO. Cu ce compensezi?
Asta nu este o întrebare valabilă. Sunt cel mai sexy din echipa eblogAUTO!


Ce motoare te-au impresionat,
din câte ai testat?

Cum fiecare cioară își laudă puiul, pot spune cu mâna pe inimă că până acum cel mai mult m-a impresionat bătrâna mea Honda VFR 800 din 1999. Sunetul de V4 este ceva aparte, iar faptul că e galbenă o face foarte arătoasă, motiv pentru care o țin sub prelată. 
E destul de grăsuță și nu este cea mai bună unealtă pentru a lua viraje cu viteze astronomice, dar e confortabilă la drum întins și mă ajută să scurtez timpul necesar pentru a ajunge de la București la Focșani cu aproape o oră! Se încinge cam tare vara în trafic, dar oricum nu avea niciun sens să mă reproduc 😆



Unde ar vrea motociclistul din tine să ajungă?
Vreau să experimentez cât mai multe categorii de motociclete! În principal sunt atras de sportive și de dual-sport, deși sunt la poli opuși, dar mi-ar plăcea un Ducati Panigale V2 în aceeași măsură în care m-aș vedea pe o Yamaha WR250 sărind dune de nisip... Sunt un tip complex, știu. 
Cred că dacă aș avea ocazia să fac din motociclism o carieră, aș alege să particip la Dakar. Poate așa mi-ar crește și mie niște păr pe piept.


Text și Foto: Adi Dima
Redactor: Alex Cercel