HOTEL MOTO - ÎNCEPEREA ȘCOLII ÎN COMUNA PLOPUL

Jul 29, 2024

Instructorii mei Hey: Ștefan

 

ȘTEFAN''
Sunt parte din echipa HeyMoto începând din această primăvară, din 2024, iar experiența mea se bazează pe 15 ani de permis și circa 40.000 km pe moto. În perioada în care am dat de permis am avut privilegiul să obțin categoria A1 la 16 ani și categoria A destul de repede, la 18 ani. Am început cu o Yamaha YZF-R 125, apoi am avut o Honda CBR 600 F4i și un Suzuki GSR de 600cc.
În prezent dețin un Suzuki GSX-R 600 și o Honda Shadow VT500, pentru că, de ce să nu recunosc, îmi plac și clasicele... Câteva dintre drumurile pe care le-am făcut ar fi Transfăgărășan, Transalpina, multe ture la mare și prin împrejurimile Bucureștiului - Giurgiu, Târgoviște, Oltenița etc. 


Ideea de a deveni instructor moto mi-a venit când mi-am dat seama că pot face mai mult cu această pasiune decât plimbări și mers în oraș zi de zi. M-am gândit că pot să-i învăț și pe alții ce înseamnă motociclismul și să-i ajut să-și dezvolte propria pasiune. 

La Hey îmi place mentalitatea colegilor și spiritul de aventură. De asemenea îmi place că aici se ține cont că lucrăm cu niște oameni a căror pasiune este la început. Cu toții ne dăm interesul ca cei care obțin permisul cu noi să aibă deschis un viitor cât mai lung pe două roți.


Text și Foto: Ștefan