HORIA - FILMUL DEVENIRII, FILMUL VERII

Jul 16, 2022

Pe scurt, un long-term review cu MT-07 Tracer

 

Yamaha MT-07 Tracer e un tourer bun de drum lung, bun de oraș, și bun și pentru începători.
În ton cu sezonul călătoriilor vă prezentăm un
long-term review realizat de colegul nostru instructor  Aurel Hulub:

Cât și pe unde?
Am mers cu acest motor din mai 2019, când l-am cumpărat nou de la reprezentanța Yamaha, Dual Motors. Review-ul meu se bazează pe cei circa 17.000 km făcuți prin România și Bulgaria. În România am fost cam peste tot cu ea, prin Timișoara, Maramureș, Bucovina etc., pe asfalt dar și pe câteva drumuri forestiere.


La ce e bun Tracer-ul?
Motocicleta este destinată segmentului sport-touring conform producătorului, dar, din experiența mea, se pretează atât traficului urban, de zi cu zi, cât și turelor lungi de 500+ km / zi. De asemenea se poate folosi pe drumuri de pământ, dacă sunt bune, dar mare grijă la aderență, pentru că are cuplu la ture joase. Personal am mers pe forestiere cu pasager fără probleme. 

Recomanzi acest model și pentru începători, ca prima motocicletă?
Desigur, cred că se poate folosi cu succes și de către începători, pentru că are treptele mai lungi și nu smucește așa de tare ca alte motoare cu doi cilindri în paralel.


Plusuri / minusuri?
La această motocicletă îmi place faptul că e comodă, are o ciclistică bună și se poate folosi ca motor de zi cu zi. 
Ca minus aș menționa suspensia față, cred că merită un upgrade. 
Per total consider că modelul MT-07 Tracer este foarte reușit, are un consum mediu bun și răspunde bine la comenzi. 
În regim de touring, cu pasager și bagaje, nu am simțit o lipsă de putere. 


Text și Foto: Aurel Hulub